Czym jest PayAppka?

PayAppka to platforma umożliwiająca zarządzanie swoimi rachunkami w jednym miejscu. Rozwiązanie to pozwala na automatyzację cyklicznych płatności, łatwe monitorowanie wydatków, a dzięki unikatowym ofertom oraz promocjom, obniżanie ponoszonych kosztów.

Jakie metody płatności są dostępne na platformie?

Poprzez integrację z bramką płatniczą imoje zapewniamy możliwość opłacania swoich rachunków za pomocą kilku metod płatności: kartą, BLIK-iem lub szybkim transferem.

Czego potrzebuję, aby korzystać z platformy?

PayAppka zapewnia wysoką kompatybilność z niemal każdym typem urządzeń, opierając się o ogólnodostępne przeglądarki internetowe.

Aplikacja mobilna dostępna jest w sklepach Google Play oraz App Store, gdzie wspiera systemy nie starsze niż Android 5.0/iOS 13.0.

Dzięki ciągle wprowadzanym ulepszeniom, system zawsze jest dostosowany do najnowszych standardów oprogramowania.

Ile to kosztuje?

Użytkowanie platformy jest całkowicie bezpłatne! Jako klient płacisz jedynie za dokonywanie płatności.

Prowizja przy opłacaniu każdorazowego koszyka opłat wynosi 0,89 zł, a po przekroczeniu progu miesięcznej wartości transakcji równemu 6 000 zł, zmieni się ona na 1,2% kwoty każdego kolejnego koszyka.

W jaki sposób mogę zrezygnować z usługi?

Jako użytkownik PayAppki masz możliwość zrezygnowania z usługi w dowolnym momencie.

Chcąc usunąć swoje konto wejdź w panel ustawień, dostępny pod ikoną swojego profilu. W jego dolnej części widoczny jest przycisk Usuń konto. Po wykonaniu operacji, konto zostanie usunięte na przestrzeni 4 dni roboczych.

Co zyskuję dzięki PayAppce?

Użytkownicy PayAppki wychwalają sobie łatwą dostępność oraz kontrolę, jaką zyskują nad swoimi rachunkami dzięki użytkowaniu platformy.

Dostępne funkcjonalności umożliwiają ustawianie automatycznych płatności u dostawców połączonych z systemem eBOK, ustawianie przypomnień o nadchodzących terminach opłat czy możliwość odraczania swoich płatności, dzięki partnerstwu z serwisem Twisto.

Dodatkowo dzięki prowadzeniu licznych akcji promocyjnych na platformie, jak i współprace z Partnerami zewnętrznymi zyskujesz dostęp do kuponów oraz zniżek na swoje rachunki. Poprzez te elementy, poza zadbaniem o swój komfort masz szansę zacząć realnie oszczędzać na swoich płatnościach i zadbać o własny budżet.

W jaki sposób moje dane są zabezpieczane?

Cała platforma oraz procedury związane z cyberbezpieczeństwem i przechowywaniem danych podlegają regularnym audytom i testom penetracyjnym.

Jak dodać swoje rachunki na platformę?

Obecnie dostępne są 4 sposoby na połączenie dostawcy (odbiorcy płatności) z PayAppką:

  • Połączenie z systemem dostawcy (eBOK) - dedykowany sposób połączenia, automatycznie pobierający opłaty z systemu dostawcy i umożliwiający konfigurację funkcji autopłatności - najwyższy komfort i najwięcej korzyści,

  • Połączenie ze krzynką e-mail - dzięki tej funkcji Twoje faktury automatycznie zostaną wyszukane na skrzynce mailowej i dodane na platformę, a Ty łatwo będziesz móc je opłacać z poziomu serwisu,

  • Przekazywanie faktur na dedykowaną skrzynkę - przesyłaj opłaty na dedykowaną skrzynkę mailową, a one zostaną automatycznie rozczytane i dodane do Twojego konta,

  • Dodawanie opłat ręcznie - zyskaj maksymalną kontrolę nad swoimi rachunkami i skorzystaj z możliwości ręcznego dodawania opłat oraz łatwego dokonywania płatności.

Czy mogę otrzymać potwierdzenie dokonania płatności?

Potwierdzenia płatności generowane są automatycznie, więc jeśli zapłacisz za swój rachunek i chcesz otrzymać dowód dokonania transakcji, przejdź z zakładkę Historia płatności i pobierz plik w formacie pdf.

Jak rozliczane są płatności?

Kod MCC odpowiadający transakcjom realizowanym poprzez PayAppkę to 4900. Płatności te rozliczane są jako bezgotówkowe.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?